mowapr-chmielarz
Sylwia Chmielarz, założycielka agencji, ekspert branży health&beauty

Mowa PR to ekspert wizerunku lekarzy, placówek medycznych oraz specjalistów beauty & spa. Działamy w branży zdrowotnej i urodowej od ponad 10 lat.

Tworzymy wartościowe strategie marek, bo oparte na wartościach firm. W ten sposób budujemy silne marki. W centrach medycznych projektujemy i wdrażamy skuteczne narzędzia komunikacji. Dzięki naszym usługom lekarze funkcjonują w mediach jako eksperci, a do prowadzonych przez nich klinik zgłaszają się pacjenci zainteresowani ich umiejętnościami i ofertą.

Wspieramy dynamicznie rozwijający się sektor usług urodowych. Uczestniczymy w obsłudze wydarzeń branżowych. Przygotowujemy klientów do wystąpień publicznych. Doradzamy podczas realizacji kampanii prozdrowotnych.

Opiekujemy się wizerunkiem lekarzy i specjalistów od urody w sieci. Prowadzimy profile firm medycznych w mediach społecznościowych oraz blogi eksperckie na portalach medycznych, ogólnopolskich i lifestylowych.

Projektujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, które przekładają się na wzrost sprzedaży usług medycznych i urodowych. Wybieramy najskuteczniejsze formy i negocjujemy indywidualne stawki w mediach.

Recepta na skuteczny PR

Rozmowa

Słuchamy, pytamy i rozmawiamy. Od tego wszystko się zaczyna. Nasza usługa – niczym najwyższej klasy garnitur – musi być dobrze zaprojektowana i "uszyta", dopiero po dokładnym wzięciu miary. Właściwie dopasowana usługa PR skutecznie winduje wizerunek.

Audyt

Podczas tworzenia i prowadzenia kampanii PR istotna jest  analiza otoczenia biznesowego marek: zbadanie zachowań konkurencji, audyt ofert rynkowych, podejmowanych do tej pory działań komunikacyjnych. A przede wszystkim analiza odbiorców usług medycznych i urodowych. Jesteśmy nastawieni na zaspokajanie potrzeb klientów naszych klientów. Bo to klienci naszych klientów mają zawsze rację!

Razem do strategii

Pracujemy nad strategiami razem z klientami, ponieważ wychodzimy z założenia, że skuteczne, czyli realistyczne i możliwe do wykonania, strategie nie mogą łamać kręgosłupów marek. Muszą być zgodne z ich wartościami. Dlatego wdrożenia nie sprawiają trudności. A gdy dodatkowo spełniają obietnice, dane klientom, wszyscy są zadowoleni.

Obsługa medialna

Rzetelne informacje prasowe, popularne blogi, ciekawe wywiady radiowe i telewizyjne, eksperckie wypowiedzi dla mediów, udane konferencje prasowe – to wszystko sprawia, że firmy współpracujące z nami są widoczne na rynku mediów. Dziennikarze cenią sobie nasz serwis, co przekłada się na wysoką efektywność działań PR.

Wsparcie sprzedaży

Dobre projektowanie usług wymaga czytelnej i spójnej prezentacji oferty na wszystkich poziomach kontaktu klienta z marką. Dlatego pomagamy firmom medycznym i urodowym w komunikowaniu oferty. A ponieważ wraz z rozwojem rynku sama usługa (nawet najbardziej profesjonalna) przestała być królem, rekomendujemy także podejmowanie działań na rzecz podwyższania standardów obsługi klienta. Przestrzegamy, że w branży health&beauty zakłócenia w relacjach z klientem mogą zakłócać rozwój marki.

Raporty

Nasi klienci już nie pytają, co to właściwie jest ten PR. Comiesięczne raporty pokazują im, co osiągają wizerunkowo dzięki współpracy z MOWA PR. Regularny kontakt i bliska współpraca z firmami medycznymi sprawiają, że stale dopasowujemy działania do zmieniających się oczekiwań rynku.